Goede service!!

Was op zoek naar een onderdeel voor mijn klimaatkast. Snelle en fijne hulp via de telefoon, onderdeel was ook snel bezorgd en werkt als een trein.

Zeer tevreden over levering

Plezierig telefonisch contact voor en tijdens de koop. Goed geïnformeerd over bezorgtijdstip en keurig uitgevoerd inclusief omzetten deur en meenemen oude apparatuur Na 2 weken gebruik ben ik tevreden over de wijnklimaatkast. Voldoet aan de verwachtingen

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

Top kast!

Installatie snel, top kwaliteit en mooie presentatie lade.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D300T

Goede voorlichting en kwaliteit

Goed advies gesprek gehad; mooie kwaliteit wijnkoelkast, en makkelijker instelbaar dan andere merken.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D46

Fantastisch product

De kast is compact, maar ruim genoeg om een paar fijne flesjes in te bewaren. Ophangen ging gemakkelijk. Het is een sieraad in de keuken!

Service is top

Na een bezoek aan de showroom overtuigd van een goede keuze. Op afspraak werd de kast na onze vakantie volgens planning keurig op tijd geleverd. Het inbouwen was toch nog wel een ding, het gewicht en de precies passende ruimte maakte het bijna vakwerk, maar eenmaal op z'n plek "een sieraad in onze keuken"

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D29

Prima geholpen

Prima geholpen vertelde net dat de kast niet op voorraad was En meldde ook dat hij pas in juli leverbaar was

Zeer goede service.

Keurig op tijd de wijnkast geleverd. Netjes geplaatst. Oude wijnkast meegenomen. Kan deze firma aanbevelen.

Prima wijnklimaatkast

De Wine Klima D77T is een mooie wijnkast met 2 zones. Temperatuur is per zone eenvoudig in te stellen. Is ook behoorlijk stil als de ingestelde temperatuur is bereikt. Levering ging ook perfect op de afgesproken datum.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

k'had er meer van verwacht.

Momenteel is het warm,ook binnen 23 graden. Terwijl de koeler op 12 graden staat, gaat de temp. in de kast niet lager dan 17 graden. Gemeten met een temperatuurmeter. Of ik doe iets verkeerd, of dit is wat het is.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Alles is zoals verwacht, wijnkast is heel mooi, snel bezorgd.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D20

Kleine koelkast, past in een verloren hoekje. Bezorging door een prettige vervoerder. S12-GD

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Persoonlijke aandacht, duidelijke uitleg en snelle levering

Ik had vooraf een afspraak gemaakt en ben naar de showroom gegaan om meer ins en outs te horen over de klimaatkast. Wij wilden een kast in een bestaande nis in de muur, als vervanging van de inbouwkoffiemachine. De gewenste maten luisterden dus nauw. Hierin zijn we prima geholpen. Heel tevreden met de mooie kast.

Goede prijs en service

n.v.t.

goed en snel geholpen

Ik heb een nieuwe klimaatkast gekocht en ben daarbij zeer goed geholpen. Mijn oude klimaatkast is verkocht door Wine Klima. Zeer goed service en erg tevreden.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D46T-1D

Zeer prettig geholpen met goed advies en snel geleverd.

Zeer prettig geholpen met goed advies en snel geleverd.

Voedingsmodule defect

Een email gezonden, aangezien de voedingsmidule defect was van een 2-zone koeler. Deskundig advies gehad, goed geïnformeerd over de prijs en leveringstijd en dat de module voorgeprogrammeerd zou worden voor dit specifieke model. Een paar info mailtjes later, was de module zeer vlot binnen. Module geplaatst en aangesloten en de wijnkoeler werkt weer als een speer. Dank voor de fantastische service. Zo willen klanten, ook met een probleem, geholpen worden.

snelle reactie

is goed en snel opgelost, eerst geprobeerd telefonisch op te lossen.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S40

Nog geen idee. De keuken moet nog worden geplaatst

Nog geen idee. De keuken moet nog worden geplaatst

Goed geholpen, Goed advies

Ik ben op een maandag ochtend naar Heinenoord gereden en uitleg gekregen over de ins en outs van wijnklimaat kasten. Internet is leuk; maar een wijnklimaat kast behoeft iets meer info. Na advies een keuze gemaakt en gelukkig was de kast op voorraad en kon die gelijk mee. Hij werkt perfect en houd de witte en rode heerlijk op temperatuur. Proost tot zover Aangekochte kast: D29-OB72

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Reparatie/Overig

in alle opzichten top service

zeer vriendelijk, op afgesproken tijd, hulp bij plaatsen, duidelijke uitleg, niets op aan merken!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

Snelle levering en mooie kast

Na bestellen werd ik gebeld voor een afleverafspraak. Dat was erg fijn. Levering was ook goed. De kast heb ik nog niet in gebruik, maar de deur was gemakkelijk om te draaien.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D40T

Snelle levering, mooi strak toestel

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Goed materiaal

Richting deur is verkeerd voor één wijnkast.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Reparatie/Overig

WineKlima levert een mooie klimaatkast voor een uitstekende prijs. De service was ook goed. Ze kwamen hem persoonlijk brengen omdat we twijfelde aan de maatvoering.

Boonsweg 13

3274 LH Heinenoord

Over Wine Klima Wijnklimaatkasten

Wine Klima Wijnklimaatkasten voor particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.